آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، خیابان عرفان

(شرکت بازرگانی - تولیدی ایران پارس)

09123100775

عایق لوله پیش ساخته (ISORAN PS)

2017,07,24
عایق لوله پیش ساخته (ISORAN PS)

عایق لوله پیش ساخته چیست ؟

عایق لوله پیش ساخته، لوله هایی هستند که بدون پوشش یا با فویل آلومینیومی تولید شده از پشم شیشه ای با وزن واحد بالا روبرو هستند. آنها برای عایق حرارتی لوله های صنعتی، گرمایش مرکزی و تاسیسات خورشیدی، برای عایق سازی در برابر انجماد و تراکم لوله ها و برای ارتعاش و عایق صدا لوله های فشار آب استفاده می شود.

عایق لوله پیش ساخته مناسب با توجه به قطر اسمی خط لوله استفاده می شود انتخاب شده است. آن را با تقسیم خط برش قرار داده اید. نرم افزار کامل شده است تا بین مفاصل فاصله بیندازد. لوله های ناپیوسته با امولسیون قیری یا غشاء بتمنس، پوشش گالوانیزه یا آلومینیوم پوشیده شده اند. اتصالات پوشش توسط پیوستن، بستن، پرچین یا پیچ خوردن بسته می شوند. برای لوله های پوشش داده شده با فویل آلومینیومی که برای عایق سازی خطوط سرد استفاده می شود، نوار چسب بر روی پوشش با هم تداخل دارند و پوشش فویل حبابی بخشی از فرآیند نصب را بسیار آسان می کند. در این نرم افزار، اتصال این دو لوله به طور قطع باید با نوار فویل آلومینیومی چسب با عرض 7/ 5 میلیمتر و عبور از بخار کاملا جلوگیری شود. اگر یک لایه دو لایه برای عایق لوله انجام شود، باید توجه داشت که لایه دوم را با پایین لوله به هم متصل می کند تا اطمینان حاصل شود که مفاصل شتاب می گیرند.

بهترین عایق لوله پیش ساخته

  • نیمه شانه های پیش ساخته برای عایق لوله های مستقیم (PSH)

پوسته (PSH) برای لوله های مستقیم ساخته شده است. پوسته های پیش ساخته، اجازه می دهد برای نصب سریع و عملکرد عالی عایق برای انواع برنامه های کاربردی عایق صنعتی صنعتی و تجاری.

PSH را می توان در تنظیمات تک یا چند لایه تولید کرد.

  • قطعات پیش ساخته برای عایق لوله های مستقیم (PSG)

بخش های لوله (PSG) برای لوله های مستقیم ساخته می شوند. بخش های پیش ساخته، اجازه می دهد برای نصب سریع و عملکرد عایق های عالی برای انواع مختلف لوله های صنعتی و تجاری لوله های عایق بندی برنامه های کاربردی.

  • پوسته سه بعدی ساخته شده از عایق لوله های مستقیم (PSQ)

ردیف پوسته برای لوله های مستقیم ساخته شده است. پوسته چهارم از پیش ساخته شده است، که اجازه می دهد برای عایق سریع و عملکرد عایق های برتر برای انواع قطر بزرگ صنعتی و تجاری لوله های عایق بندی برنامه های کاربردی. پوسته چهارم می تواند تعداد قطعات را کاهش دهد، پشم سنگ مفاصل را کاهش می دهد، و اغلب بهترین سناریو برای استفاده از پوشش های پیش کاربردی است.

  • لوله های عایق بندی آرنج

برای خم های عایق لوله پیش ساخته کاری در لوله ها ساخته شده اند. آرنج های پیش ساخته، اجازه می دهد برای نصب سریع و عملکرد عالی عایق برای انواع نرم افزار صنعتی و تجاری عایق.

آرنج ها می توانند در پیکربندی تک و دو لایه ساخته شوند.

  • لوله های عایق T-Pieces

قطعات T به منظور ساده سازی تقاطع ها در کار لوله طراحی شده اند. قطعات T به صورت پیش ساخته، امکان نصب سریع و کارایی عایق های عالی برای انواع برنامه های کاربردی عایق صنعتی و تجاری است.

قطعات T را می توان در پیکربندی تک یا دو لایه ساخت.

  • جعبه های عایق لوله پیش ساخته

جعبه های عایق برای طراحی و ساخت ولتاژ و فلنج در کار لوله طراحی شده اند. جعبه های ساخته شده در سه پیکربندی استاندارد برای نصب سریع و عملکرد عالی عایق برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی عایق صنعتی و تجاری.

جعبه ها می توانند در یک پیکربندی دو لایه ساخته شوند.

  • عایق برای گیرنده های لوله

عایق را می توان به ترانسفورماتورهای لوله ای برای عایق سازی و اتصالات لوله متصل ساخت که قطر لوله آن متفاوت است، به حداقل رساندن میزان برش و اتصالات در محل و از بین بردن نیاز به برش پوسته و بخش.

  • عایق برای سرپوش لوله

عایق لوله پیش ساخته را می توان به کلاه های پایان لوله ساخت و به حداقل رساندن مقدار برش و اتصالات در محل و از بین بردن نیاز به برش پوسته و بخش.