آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، خیابان عرفان

(شرکت بازرگانی - تولیدی ایران پارس)

09123100775

پانل نیمه سخت پشم شیشه (ISORAN SRS)

2018,04,14
پانل نیمه سخت پشم شیشه (ISORAN SRS)

معرفی پانل نیمه سخت پشم شیشه

پانل نیمه سخت پشم شیشه برای استفاده مسکونی طراحی شده است. در حالی که برخی از همپوشانی وجود دارد، هر کدام تمایل دارند بهترین مناطق خود را استفاده کنند. به عنوان مثال، فوم سفت و سخت به عنوان “عایق دیوار زیرزمین” در نظر گرفته می شود؛ زیرا در مقابل رطوبت دیوارهای زیرزمینی  قرار می گیرد. بتنی پشم شیشه “عایق سقف اتاق زیر شیروانی” است زیرا آنها با بسیاری از مانع هایی که در اتاق زیر شیروانی پیدا می شود مطابقت دارند.

عایق اجزای مهم در خانه و محل کار شماست. این نه تنها هوا را در یک دمای راحت و سازگار نگه می دارد، بلکه عایق خوب کمک خواهد کرد که حساب های انرژی شما کم باشد. عایق تنها راهی برای صرفه جویی در هزینه های انرژی شما نیست! داشتن سیستم تهویه مطبوع مناسب برای خانه یا محل کار شما ضروری است.

این صفحات از فوم پلی استایرن است که معمولا در اندازه های بزرگ است که می تواند یک دیواره کل را از بالا به پایین در نظر بگیرد. این پلی استایرن یکی از سه ماده است: پلی ایزوسیانورانتا با کیفیت بالا، سبز سازگار؛ پلی استایرن اکسترود شده؛ یا پلی استایرن گسترش یافته است. فوم سخت درهنگام رطوبت خوب عمل می کند. این ابعاد، تقسیم یا ترک را تغییر نمی دهد. دیوارها اغلب با عایق اسپری فوم تزریق می شوند. در حالی که این فوم سخت می شود، تحت طبقه بندی عایق فوم سخت نیست.

پانل نیمه سخت پشم شیشه  شامل رول های طولانی بسته بندی شده و یا بتونه های فردی (تکه های تک رشته ای) از پشم شیشه خاردار است. در مقابل پانل سخت ، پانل نیمه سخت پشم شیشه نرم و انعطاف پذیر است. پشم شیشه “میلیون ها جیب هوا فراهم می کند مانع حرارتی برتر است، همچنین رطوبت را تضعیف، منجر به رشد قالب و رشد قارچ. پشم شیشه هرگز نباید هنگام استفاده از رطوبت از راه دور استفاده شود.

پشم شیشه کجا استفاده میشود ؟

دیوار بیرونی: وظیفه اصلی اجزای عایق عایق پشم شیشه ای این است که حفره های دیوارهای بیرونی بالا (بدون زیرزمین) را پر کنید. این حفره های در دسترس از دیوارهای بیرونی هستند؛ هنگامی که داخلی در دسترس نیست، استفاده از عایق سلولزی در معرض باد قرار می گیرد.

حیاط خلوت: حصیرهای ضخیم یا رولهای پشم سنگ، کار برجسته ای برای جلوگیری از از دست دادن گرما از طریق سقف و سقف انجام می دهند. عایق سلولز خالی، یک جایگزین برای پشم شیشه است. فوم سخت در هیچ یک از اتاق زیر شیروانی استفاده نمی شود.

هزینه

پانل نیمه سخت پشم شیشه  حدود نیمی از قیمت عایق فوم سفت است.

نه تنها هزینه این نوع پانل کمتر خواهد بود بلکه تولید پانل سخت قطعات کوچک و بخش نازک است که عملا غیر قابل استفاده است. این پانل می تواند خرد شود و به قطعات کوچک ترتقسیم شود.

سهولت نصب

هر دو محصول دارای مثبت و منفی نصب هستند. مزیت اصلی فوم این است که این یک محصول پاک و ضدعفونی کننده است و مزیت پشم شیشه این است که آن را به اندازه کافی انعطاف پذیر برای قالب کردن اطراف مانع است.

این پانل را می توان با یک برش خوب یا برش داده و برش داده و به عنوان یک چاقوی ابزار (مانند خشکشویی) برش داد. فوم نیازی نیست شما را به “کت و شلوار” و محافظت از خود را در برابر فیبر به عنوان شما را با پشم شیشه. در ضعف، سفتی آن به این معنی است که در دیوار، مانند سیمها، خروجی ها و جعبه های اتصال، اتصالات و غیره قرار نمی گیرد. فوم باید در اطراف چنین مانعی کار کند. همچنین، چون دشوار است که مهر و موم تنگ با فوم سخت را بدست آورید، فوم قابل انعطاف پذیر یا کوره بندی اغلب برای پر کردن شکاف های نازک بین فوم و ناودانی ها استفاده می شود.

پانل نیمه سخت پشم شیشه 

برای پوست، چشم ها و ریه ها مضر است. اطمینان حاصل شود که قبل از نصب، قبل از نصب باید از یک ماسک محافظ استفاده کنید، نه یک ماسک گرد و غبار، پوشش چشم، دستکش های بلند و آستین، و شلوار. در مقابل، پانل نیمه سخت پشم شیشه انعطاف پذیر است و می تواند در اطراف دریچه ها، سیم ها و دیوارها قرار بگیرد.