آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، خیابان عرفان

(شرکت بازرگانی - تولیدی ایران پارس)

09123100775

معرفی عایق الاستومری صوتی

2018,12,30

عایق الاستومری صوتی ، عایقی منعطف و سبک و از جنس لاستیک که از آن به عنوان عایق صوتی و حرارتی نیز استفاده می شود .عایق الاستومری به صورت ورقه ای ، لوله ای و رولی در ابعاد گوناگون و ضخامت های مختلف تولید می شود .عایق های حرارتی الاستومری با درنظر گرفتن استانداردهای آمریکا و اروپا تولید می شود .

عایق الاستومری صوتی ،حرارتی – برودتی آخرین نسل از عایق های صنعتی می باشند. این عایق ها ویژگی های منحصر به فردی چون کیفیت بالا ، عمر مفید و سازگاری با محیط زیست و سهولت در اجرا و نصب دارند. عایق الاستومری ساختار سلولی منعطف دارد ومقاومت بالایی در برابر شرایط اسیدی و قلیایی و اشعه UV دارند .

کاربرد عایق الاستومری صوتی

از عایق الاستومری صوتی به منظور محدودکردن انتقال اصوات از سقف و کف و دیوارها به فضای پیرامون در اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود .عایق الاستومری رولی که به صورت ساده و موج دار در بازار موجود است به دلیل ساختار سلولی و سطح متخلخل خود نقش اساسی در کاهش صداهای ناهنجار و مزاحم را داشته و از ورود صدای ناهنجار به داخل ساختمان جلوگیری می کند. عایق های الاستومری صوتی به دو صورت موج دار و ساده ، پشت چسبدار و ساده در بازار موجود می باشد.

عایق الاستومری صوتی

جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد انواع عایق های صوتی و حرارتی – برودتی می توانید به وبسایت ما مراجعه نمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما که به صورت حضوری و غیرحضوری آماده پاسخگویی به شما می باشند، بهره ببرید.

از عایق های الاستومری رولی ساده برای پوشاندن سطوح مخازن ، لوله های تاسیساتی و .. با توجه به شرایط آب و هوایی در ضخامت های مختلف نصب و اجرا می گردد .عایق کاری سیستم های تهویه هوا و تاسیسات ساختمانی موجب کاهش مصرف و اتلاف انرژی در محیط می شود .

انواع عایق الاستومری صوتی و حرارتی

عایق های الاستومری رولی در انواع مختلفی چون رولی ساده ، رولی با روکش آلومینیوم ، رولی پشت چسبدار و .. وجود دارد . عایق های رولی صوتی ساده و موج دار وزن سبک و انعطاف پذیر می باشد . عمر مفید این عایق ها بالاست و خاصیت ضد حریق و ضد آب بودن و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی دارند .از دیگر ویژگی های منحصر به فرد عایق های الاستومری صوتی می توان به نصب و اجرای آسان آن ها اشاره کرد .

در پروژه های ساختمانی و صنعتی به منظور سرعت بخشیدن به عملیات اجرا و نصب عایق های الاستومری ، از عایق های رولی پشت چسبدار استفاده می کنند . در گذشته نصب عایق های پشم سنگ و پشم شیشه زمانبر بوده و عوارض تنفسی و پوستی فراوانی بر روی نصاب ها ایجاد می کرد . استفاده از عایق های پشت چسبدار ،علاوه بر نصب آسان ، صرفه جویی در هزینه و زمان و نیروی انسانی به همراه دارد .

از عایق الاستومری صوتی با روکش آلومینیوم جهت عایقکاری سطح هایی که نیاز به مقاومت بیش تری در برابر آسیب های فیزیکی و نور خورشید دارند از این نوع عایق استفاده می کنند .عایق های الاستومری صوتی ضریب انتقال پایینی برای اصوات و حرارت را دارند،مقاومت بالایی در برابر حرارت و بخار آب بوده و روشی مناسب و کاربردی برای صرفه جویی در مصرف انرژی محسوب می شوند .انعطاف پذیر بودن عایق ها عملیات نصب و اجرای عایق ها را آسان و سرعت بخشیده است .

جایگزین مناسبی به جای استفاده از عایق های سنتی چون پشم سنگ ، پشم شیشه ، یونولیت و .. برای عایقکاری کف و سقف و دستگاه ها و لوله های تاسیسات ، پمپ ، سالن تئاتر و کنفرانس،کانال های گالوانیزه ،استودیوهای ضبط صدا و .. استفاده می شود .

قیمت عایق الاستومری صوتی

در مقایسه با کاربردهای مهم و مزایای بسیار عایق های الاستومری قیمت این عایق ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد .استفاده از عایق الاستومری در کانال های تهویه هوا به منظور جلوگیری از رشد انواع کپک و قارچ استفاده می شود .عایق بدون الیاف بوده و همین امر منجر به کاهش صدا و ایجاد محیطی بی صدا می گردد .قیمت عایق های الاستومری در مقایسه با عایق پشم شیشه نسبتا بالاست اما کاربردهای فراوان این عایق توجیه مناسبی برای افزایش قیمت این عایق صوتی می باشد .عایق های الاستومری به دو صورت لوله ای و رولی تولید می شوند . جهت اطلاع از قیمت انواع عایق های الاستومری صوتی ، حرارتی – برودتی می توانید با مشاوران ما در تماس باشید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments