آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، خیابان عرفان

(شرکت بازرگانی - تولیدی ایران پارس)

09123100775

مشخصات کلی عایق رطوبتی استاندارد

2019,01,31
عایق رطوبتی استاندارد

اکثر ساختمان های تجاری و مسکونی امروزه با استفاده از روش های نوین عایق کاری در برابر رطوبت و حرارت های بالا به خوبی عایقکاری می شوند . شرکت های تولید کننده و اجرای و نصب عایق رطوبتی استاندارد فعالیت های گسترده ای را دراین زمینه انجام می دهند . عایق های رطوبتی استاندارد با توجه به رعایت اصول و قوانین موجود بیش تر از سایر عایق های رطوبتی در ساختمان ها بکار می رود .

عایق رطوبتی استاندارد

عایق رطوبتی استاندارد ، مقاوم در برابر عوامل خارجی

اکثر شرکت هایی که به تولید عایق رطوبتی استاندارد می پردازند ، نمایندگی های مختلفی را در سراسر کشور دارند . برای خرید از این شرکت ها ابتدا کارشناسان و متخصصان به محل فرستاده می شوند تا با بررسی ، کنترل شرایط و مشاوره های لازم به خریداران عایق رطوبتی استاندارد را به آن ها جهت عایقکاری ساختمان معرفی کنند .عایق رطوبتی استاندارد تمامی ویژگی های مطلوب انواع عایق رطوبتی نظیر پشم سنگ و پشم شیشه را دارد. مقاومت بسیار بالا در برابر گرما و سرما ،انعطاف پذیری و دوام و طول عمر زیاد از مشخصات کلی عایق های رطوبتی استاندارد محسوب می شود ، که بهتر است پیش از خرید از این ویژگی ها اطلاع داشت .

نسل جدید از عایق رطوبتی استاندارد به صورت پیش ساخته در بازار به نام ایزوگام وجود دارد . ایزوگام ها به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد در برابر عایق های رطوبتی در گذشته امروزه بسیار مورد توجه افراد در زمینه عایق کاری قرار گرفته اند . از دلایل مهم استفاده از این عایق ها می توان به نصب آسان و راحت بدون هیچ کثیف کاری و آسیب به محیط زیست اشاره کرد ، طول عمر و دوام زیاد در برابر تغییرات و شرایط جوی موجود ، انعطاف پذیری و مقاومت عالی در برابر گرما و سرمای محیط ، همگی از مشخصه های مهم و مناسب عایق رطوبتی استاندارد ایزوگام محسوب می شوند . ازایزوگام برای عایقکاری بخش های مختلف ساختمان چون پشت بام ، دیوارها ، باغچه ، سرویس بهداشتی دستشویی و حمام استفاده می شود .شرکت های تولید کننده عایق های رطوبتی استاندارد باید تمامی قوانین موجود را برای تولید رعایت کنند تا به هنگام استفاده از آن ها مشکل اساسی به وجود نیاید .

متاسفانه مردم به دلیل آگاهی نداشتن اغلب فریب تبلیغات گسترده ی شرکت های تولید کننده عایق رطوبتی استاندارد را می خورند و به راحتی برخی از شرکت های تولید کننده عایق های رطوبتی بی کیفیت را به آن ها می فروشند اما با کسب اطلاعات در مورد ویژگی ها و استانداردهای اصلی عایق های رطوبتی می توان بهترین انتخاب عایق رطوبتی را برای ساختمان داشت .

ایران پارس به پشتوانه تجربه چند ساله در خرید و فروش انواع عایق های حرارتی و رطوبتی استاندارد ، هدف اصلی خود را رضایت کامل مشتری قرار داده است و با بکارگیری نصاب های ماهر و با تجربه در این زمینه بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می کند . جهت مشاوره با کارشناسان ما در زمینه خرید انواع عایق های رطوبتی و حرارتی می توانید با شماره های موجود در سایت تماس برقرارنمایید .

مشخصات کلی عایق رطوبتی استاندارد

شناسایی دقیق عایق رطوبتی استاندارد با بررسی میزان مقاومت ، قدرت انعطاف پذیری انجام می شود . میانگین عمر اکثر عایق های رطوبتی استاندارد پانزده سال می باشد . عایق های رطوبتی مناسب با اولین بارندگی و بارش برف کیفیت و مقاومت خود را نشان داده و در صورتی که مراقبت های لازم صورت گیرد ، دوام بالایی را خواهند داشت و در برابر رطوبت و عوامل دیگری چون تغییرات دمایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد .

از امتیازات مهم استفاده از عایق های رطوبتی استاندارد نسبت به عایق های رطوبتی قدیمی تر چون آسفالت و قیرگونی می توان به راحتی نصب و سریع عایق ، حمل و نقل آسان و وزن سبک آن ها اشاره کرد .در هنگام خرید عایق رطوبتی استاندارد توجه به اعتبار شرکت تولید کننده امری ضروری است چرا که شرکت های تولید کننده عایق های حرارتی و رطوبتی استاندارد باید مجوزهای لازم را برای تولید داشته باشند و با توجه به قوانین و استانداردهای موجود عایق های باکیفیت و مرغوب را تولید می کنند .با کمی بررسی و تحقیق در مورد شرکت های تولید کننده می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید .

ایران پارس در حال حاضر یکی از شرکت های بزرگ خرید و فروش انواع عایق های حرارتی و رطوبتی می باشد و آمادگی لازم جهت ارائه کلیه خدمات و مشاوره های لازم برای خرید انواع عایق های رطوبتی و حرارتی را برای کسب رضایت مشتریان خود دارد .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments