آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، خیابان عرفان

(شرکت بازرگانی - تولیدی ایران پارس)

09123100775

پایدارای ساختمان بوسیله پشم سنگ

2018,04,16
پایدارای ساختمان بوسیله پشم سنگ

ایران پارس تولیدکننده و عرضه کننده پشم سنگ و پشم شیشه در استان البرز از سال 1998 شروع به فعالیت نموده است و در سطح وسیعی در کشورهای همسایه غربی ،شرقی و کشورهای تازه استقلال یافته اسیای میانه به صادرات پشم سنگ و پشم شیشه  و ارائه راه حل جهت بهره وری انرژی می پردازد.

ایران پارس پایداری ساختمان را در سه راه کلیدی ارائه میدهد:

1. بهبود زندگی و محیط کار از طریق آسایش حرارتی و صوتی بیشتر

2. صرفه جویی در انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای

3. کاهش ضایعات از طریق تولید سازگار با محیط زیست

بهره وری انرژی

ساختمانی  که  دمای حرارتی کافی و میزان مصرف انرژی مورد نیاز برای حفظ زندگی / محیط کار را کاهش می دهد،قطعا محیط مناسب تری برای کیفیت زندگی و کار در آن محل خواهد داشت. و محصولات عایق پشم سنگ  و پشم شیشه می توانند به عنوان انرژی مورد استفاده در تولید در طول سال اول خود 12 بار انرژی را در محل ذخیره کنند.

فرآیندهای تولید کارآمد

ایرانپارس تولیدکننده پشم سنگ در سطح جهانی به طور مستمر در تلاش برای بهبود بهره وری تولید ، کاهش مصرف انرژی و از بین بردن ضایعات و به حداقل رساندن تاثیر بر محیط زیست است.

مواد بازیافت

عایق پشم سنگ  از بازیافت حداقل 50% تا 65% شیشه تولید می شود و در مورد پشم سنگ عمل بازیافت از 25% سرباره کوره (محصول زائد از صنعت آهن و فولاد است)صورت می گیرد که موجب تولید پشم سنگ مرغوب می شود. درو واقع پشم سنگ متشکل از فیبرهای بسیار نازک سنگ های آتشفشانی همانند دولومیت و بازالت(بازالت متشکل از سنگ های سخت و سیاه و دانه ریز آتشفشانی که به علت کمبود سیسلیس (تقریبا 52% آنرا سیلیس تشکیل میدهد)به عنوان سنگ قلیایی شناخته میشود)  در کنار سرباره کوره های آهن تولید میشودو این دلیلی برای شناختن پشم سنگ به عنوان ماده ای غیر طبیعی و غیر فلزی است.

آتش و مقاومت در برابر خوردگی

محصولات عایق پشم سنگ و پشم شیشه ایران پارس به طور طبیعی مقاوم در برابر آتش و غیره برای زندگی با دوام است. پشم سنگ  و پشم شیشه ایران پارس مقاوم در برابر خوردگی و کمی قلیایی است.

مخرب لایه ازن (ODP)

محصولات تولید شده پشم سنگ  ایران پارس به علت بازیافت 65% مواد از کیفیت بالایی برخوردار است که خود موجب کمک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از ایجاد گازهای گلخانه ای و تخریب لایه ازن میشود و این ویژگی ها باعث شده که امروز ایرانپارس در کشورهای همسایه به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید پشم سنگ و پشم شیشه مورد نیازشان باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments