آدرس: تهران، اتوبان آزادگان، خیابان عرفان

(شرکت بازرگانی - تولیدی ایران پارس)

09123100775

چرا باید از عایق پشم سنگ استفاده کنیم؟

2018,04,14

بسیاری از ما همیشه در خانه هایمان عایق داشته ایم ولی هیچ وقت به ساختار و روش تولید آن فکر نکرده ایم، فقط تنها چیزی که می دانیم این است که عایق ها از جمله پشم سنگ از مهمترین اجزای ساختمانی است و هیچ خانه ای بدون عایق، در واقع می توان گفت همانند یک چادر عادی است که فقط برای چند روز سکونت مناسب خواهد می باشد.

خیلی از افراد فکر می کنند که عایق ها فقط برای سقف و لوله ها به منظور جلوگیری از نفوذ سرما و باران و گرم نگه داشتن لوله ها استفاده می شود. البته این ها را می توان جز دلایل اصلی تلقی کرد، اما فقط محدود به این موارد نمی باشد. در ادامه دلایلی را که شما باید ازعایق استفاده کنید را بیان خواهیم کرد:

دلایل استفاده از عایق

  • بهره وری انرژی:

آیا می دانید که بیش از یک سوم گرما و سرما در بسیاری از خانه ها به دلیل ناکافی و یا خراب بودن عایق اتلاف می شود؟ هیچ دلیلی برای این نوع اسراف در خانه ها وجود ندارد، شما قبل از خرید باید مسائل زیست محیطی منطقه خود آشنا شوید. هدف استفاده از عایق حفظ گرما و انرژی سرمایشی در خانه ، افزایش بهره وری انرژی و حفاظت از مخارج است. اگر شما خانه ی خود را با عایق های پیشرو و عایق پنجره مجهز کنید، بلافاصله تفاوت گرمایش و سرمایش را در صورتحساب متوجه خواهید شد.

  • سرمایه گذاری بزرگ:

استفاده از عایق بدلیل کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش نوعی سرمایه گذاری محسوب می گردد. عایق به دلایل مالی و همچنین مزایای زیست محیطی ارزش سرمایه گذاری را دارد.

  • آسایش بیشتر در زندگی:

عایق در داخل دیواره های داخلی می تواند تا حد زیادی انتقال صدا بین اتاق ها را کاهش دهد و آسایش را فراهم نماید. متاسفانه بیشتر آپارتمان های نوساز امروز دارای مشکل انتقال صدا بین واحد ها هستند که این می تواند دلیل استفاده نادرست از عایق ها باشد.

  • اهمیت عایق بیش از منبع حرارت:

تغییر در منابع حرارتی از مقاومت الکتریکی حرارت به حرارت با گاز طبیعی هیدرونیک باعث شده تا هزینه های انرژی ذخیره گردد، اما عایق خانه موثر تر است. عکس این موضوع نیز صادق است، یک خانه با عایق ضعیف هزینه ی بیشتری برای گاز طبیعی برای گرم کردن می پردازد حتی اگر گاز طبیعی (نسبتا) ارزان باشد. همچنین عایق باعث کاهش انتشار کربن می شود.

انواع مختلف عایق با بهترین کیفیت انرژی کارآمد در بازار امروز وجود دارد که از مدرن ترین تکنیک های نصب و راه اندازی در ساختمان استفاده می کنند وآنها را برای سال های زیادی محافظت یا گارانتی می کنند. برای همین همیشه توصیه می شود که برای نصب از با شرکت های نصب و فروش عایق تماس بگیرید.

  1. ایمنی خانه:

بسیاری از  خانه های امروزی دارای عایق هستند که هر دهه بهتر است جایگزین شده و یا ارزیابی  می شوند. این حالت قطعا یک وضعیت ایده آل از نقطه نظر ایمنی نیست. در گذشته، مواد و روش هایی در عایق کاری استفاده می شد که در حال حاضر به عنوان روند نا امن تعیین شده اند. بنابراین، هنگامی که شما از سازه های عایقی مطمئن استفاده می کنید در واقع  امنیت خانه را برای اعضا خانه و مهمانان در آن بهبود می بخشید.

استفاده از بالاترین کیفیت و امن ترین مواد عایق باعث می شود  شما از زندگی در محلی امن و باصرفه اطمینان حاصل نمایید. به روز رسانی عایق یک ایده ی بسیار عالی در فصل تعطیلات .شما قطعا می خواهید که خانه خود را به بهترین شکل ممکن برای مهمانان تعطیلات خود در بیاورید تا آنها احساس کاملا راحت و امن در منزل شما داشته باشند. استفاده از عایق های معتبر و مطمئن و همچنین به روز رسانی عایق های قدیمی یا جایگزینی آنها قطعا این احساس را در وجود شما و در منزل شما تداعی خواهد کرد و شما قادر خواهید بود تا با اعتماد به نفس کامل خود و خانواده و مهمانانتان را در آسایش و امنیت نگه دارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments